Vanavond voor 't eerst met de zon in het gezicht weggereden voor een trainingsritje. Ik had zin om eens lekker door te rijden. En dat is gelukt! Lekker dijktochtje naar Wijk bij Duurstede en door naar Amerongen. Steeds lekker hoge snelheid aan kunnen houden wat resulteert in een mooi gemiddelde van rond de 38 km/h over 70 kilometer.
Tuesday, March 8, 2011
Monday, March 7, 2011
Lek & Linge tocht XL
Afgelopen zondag een werkelijk prachtige tocht gereden. Langs de Lek en de Linge met een extra uitzwaaiertje naar Rhenen. Het weer was prachtig, mooi zonnig en lekker fris. Op de terugweg van Amerongen naar Wijk bij Duurstede op de dijk even lekker de snelheid omhoog gegooid. Met name omdat er erg veel wielrenners op de dijk aan 't rijden waren en het natuurlijk erg leuk is om ze met hoge snelheid in te halen. Uiteindelijk na zo'n weekje wintersport en niet fietsen viel 't helemaal niet tegen. Lekker gereden.
Sunday, February 20, 2011
Op stoom aan 't komen
Voor je het weet is het Augustus. Daarom de laatste tijd flink aan het opbouwen qua training. Op zaterdag bij Velomobiel langs geweest. Een nieuwe lamp (supernova) in m'n fiets laten zetten. De verhalen over deze lamp zijn tegenstrijdig. De een zweert erbij, de ander vindt 'm alleen maar meer elektriciteit gebruiken zonder meerwaarde. Afijn, we gaan 't zien. Ik hoop net een iets duidelijker lichtbeeld en vooral verlichting van de berm aan de lamp over te houden. Een mooi tochtje al met al, hoewel die Flevopolder is natuurlijk wel deprimerend helemaal als 't ook nog bewolkt is.
In elk geval weer een goede training eraan over gehouden.
In elk geval weer een goede training eraan over gehouden.
Thursday, February 17, 2011
Wednesday, February 16, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)