Sunday, April 24, 2011

Naar Valkenburg!

Een paasweekend doorbrengen in Thermae 2000 is geen slecht vooruitzicht. Er naartoe op de fiets al helemaal niet! Op zaterdag ochtend rond een uur of 7.00 vertrokken voor een mooie tocht. Ik gebruikte een GPS track van een tocht die Maarten Heckman ooit had gemaakt voor zijn trip naar Roermond. Dat werkte perfect. Omdat de fiets terug mee moest in de auto ben ik maar weer eens op de M5 Carbon High Racer gestapt. Dat was wel weer even wennen. Maar reed ook na enige tijd weer erg lekker. Het weer was prachtig de omgeving ook. Onderweg nog wat regen gehad en heel veel brabantse varkensdorpen. Sjonge wat zijn die tegelfietspaden daar irritant!
Bij aankomst in Valkenburg werd ik nog even op de Cauberg getrakteerd. Geen probleem, na 195 kilomter hees ik me daar ook nog even tegenop. De overwinning was een mooie hotelkamer en een heerlijk diner 's avonds! Heerlijke dag en avond gehad! 10 liter water naar binnen gegooid gedurende de dag.


No comments:

Post a Comment