Sunday, April 10, 2011

Wereld randonneurbrevet tocht

Van de website van Leo Förster (http://www.mrpbp.nl/) zijn mooie tochten te downloaden.
Vandaag kies ik voor een tocht van 200km. Vanuit Nieuwegein kan ik ter hoogte van Woerden mooi op de route invoegen. Er volgt een prachtige tocht met van alles wat. Langs rivieren, door plasgebieden, en ook nog wat minimaal klimwerk ter hoogte van Hilversum. En het weer werkte natuurlijk ook prima mee. Een rode kop is het resultaat. Wat me verbaasde is dat ik toch in staat was om tot het einde een prima tempo erin te houden, dat resulteerde in een mooi gemiddelde van 33,5 na 210 km. Daar ben ik niet ontevreden mee. De komende week door drukke werkzaamheden zal 't helaas weer niet van fietsen komen. Volgend weekend maar goedmaken, ik ben van plan om een rondje ijsselmeer te doen in twee dagen. Goede training om twee dagen achter elkaar een lange tocht te rijden. Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment